środa, 12 sierpnia 2015

CHŁODNIK Z OGÓRKÓW I AWOKADO.

W związku z tym że nasz kraj opanowały straszliwe upały ostatnio nie mam ochoty wcale gotować. Generalnie nie mam ochoty za bardzo robić nic, bo przy każdy nawet najmniejszym ruchu wydaje mi się że się rozpłynę. Jednak coś jeść trzeba czy za oknem ukrop czy nie. Będąc w zeszłym tygodniu w Warszawie spróbowałam pysznego ogórkowego chłodnika i po powrocie do domu postanowiłam odtworzyć go w kuchni. Polecam Wam bardzo bo jest idealny na letni obiad w skwarny dzień.



CHŁODNIK Z OGÓRKÓW I AWOKADO
3 porcje

5 ogórków gruntowych
1 dojrzałe awokado
1 ząbek czosnku
400 g jogurtu greckiego
350 ml kefiru
2 łyżki soku z cytryny
1 łyżka octu winnego
sól
pieprz
świeża mięta (niekoniecznie)

Wszystkie składniki chłodniku umieścić w garnku i zmiksować blenderem na gładko. Spróbować i w razie konieczności doprawić odpowiednio do smaku. Przykryć garnek i wstawić do lodówki na kilka godzin. Podawać z grzankami.
SMACZNEGO!!!



4 komentarze:

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP