poniedziałek, 20 czerwca 2016

ZAPIEKANY OMLET Z WĘDZONYM ŁOSOSIEM, CUKINIĄ I KOPERKIEM.

Wróciłam. Z głową pełną pomysłów i inspiracji, które mam nadzieje sprowokują postęp na mojej fotograficznej drodze. Było świetnie i pozytywnie. Dzięki ludziom, bo to oni w tym wszystkim są najważniejsi. Teraz wracam na stare tory, choć muszę Wam się przyznać, że tak jakoś mi się nie chce, więc na zachętę i dobry rozpęd poniedziałkowy robię omlet. Tym razem zapiekany z dużą ilością pysznych składników w środku. 


ZAPIEKANY OMLET Z WĘDZONYM ŁOSOSIEM, CUKINIĄ I KOPERKIEM
2 porcje

4 jajka
1/2 cukinii
1/2 pęczka koperku
100 g wędzonego łososia 
sól
pieprz
1 łyżeczka masła

Piekarnik nagrzać na 180 stopni C. Do miski wbić jajka, doprawić solą, pieprzem i roztrzepać. Do jajek dodać posiekany drobno i cukinię pokrojona na plastry. Po wymieszaniu masę przełożyć do wysmarowanego masłem naczynia do zapiekania. Na powierzchni porozkładać kawałki wędzonego łososia, po czym wstawić do nagrzanego piekarnika. Piec około 15-20 minut aż masa się zetnie.
SMACZNEGO!!!






2 komentarze:

  1. Aniu, a będzie jakaś relacja na blogu? :)

    Omlet bardzo apetyczny. Podoba mi się zestawienie łososia z cukinią i koperkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie omlety to ja lubię. A wędzonego łososia to połykam w całości :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP